fredag 22 juli 2011



Ett födelsekort som vår snälla grannflicka fick för några veckor sedan när hon fyllde år. Har använt olika stämplar och dies. Blomman knåpade jag ihop av utstansade blommor i ett typ av akvarellpapper och myggnät. Jo jag klippte en bit av ett myggnätstyg och stansade ut blommor. Det gick inte så bra som jag tänkt men det rättade saxen till. :D Sedan stämplade jag på vissa blomdelar och mistade på vatten och knycklade ihop. Torkade och vecklade ut.
Motivet är målat med ProMarker och Copic-pennor.
Hoppas att ni får en trevlig fredagkväll. Jag sitter och funderar på något nytt kort...
Kram!//Britt-Marie

4 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefint kort! Precis i min smak! Kul att jag hitta din blogg, nu ska jag kolla vidare. Ha en trevlig kväll.

Åsalill sa...

Oj vilka fina kort du gör. Jättekul att ha hittat din sida. Tack för din fina kommentar hos mig. Ha en trevlig helg. Kram Åsalill

Maritha sa...

Vad kul att du stannade till på min blogg,så jag fick chans att se din.....jättefina saker här minsann. Kortet är ju bara sååååå fint!! =)

Kram Maritha

Margareta sa...

Ljuvlig blomma på ett jättefint kort! Gillar det stora hjärtat där bakom - liftvarning!
Ha det gott! Kram!