fredag 12 november 2010


Två st. födelsedagskort visar jag idag. Det lilla randiga kortet har jag gjort av spillbitar, till en kille. Har limmat pappersremsor på en vit kortbas och sedan sytt med symaskinen. Stämplat text på en utstansad figur (Spellbinders). Texten (Kortmakaren) är embossad i guld. Paketstämpeln kommer jag inte ihåg varifrån den kommer. Paketets prickar är dekorerade med Stickles. Inuti kortet finns ett litet kurvert med plats för en peng. Det första kortet är till en liten prinsessa som fyllde 3 år igår. Fotohörnet har jag stansat ut i spegelkartong, det blir så fint, ser ut som metall. Fotohörnet är också embossat. Stämplarna kommer från Magnolia, superfina tycker jag. Nej, nu måste jag sätta ingång och fixa och dona här hemma, vi ska nämligen fira en födelsedag idag! Kram på er! //Britt-Marie

Inga kommentarer: