söndag 14 november 2010

Idag är det farsdag, då passade jag på att vara med i en utmaning hos Pysselmyran. Jag har målat på kortstommen med Gesso och sedan stämplat med diverse stämplar. Hjärtat och journalingrutan kommer från Pysselmyran. Textstämpeln tror jag kommer från PysselPassion. Övriga är Tim Holtz.
Hjärtat har jag stämplat med distressdyna Fired Brick och sedan embossat med clear embossingpulver, det är svårt att få med på fotot. Har knutit ett svart sidenband runt journalingrutan och hjärtat. De fina stjärnorna har jag köpt hos Stämpelgården för ett tag sen.
Önskar er en trevlig söndagkväll! //kram Britt-Marie

1 kommentar:

Annelie sa...

Tack så mycket för att du gjorde mig uppmärksam på att jag hade vunnit Pysselmyrans farsdagsutmaning, hade totalt glömt bort att den var slut nu så det var en riktig överraskning jag fick :)
Ditt kort är jättefint!
Har länge tänkt testa gesso men det blir visst aldrig av :) Snyggt!
Ha det bra! Annelie