fredag 1 oktober 2010



Ett kort som jag gjort till en utmaning hos Pysselmyran. Utmaningen var att något skulle vara embossat. Jag embossade kanterna på det röda mönsterpappret med clear embossingpulver. Inte lätt att få med det i bild, men det syns i hörnet vid rosetten. Skylten har inte fått någon text, vill fundera lite... Blommorna och löven har jag gjort med hjälp av stansar från Nellie Snellen. Mus-tjejen har "riktiga" pärlor i sitt halsband i form av pearlmaker :)
Spetskanten runt stämpelmotivet har jag gjort av silkespapper och en kantstans.
Ha en bra dag!//Kram Britt-Marie

5 kommentarer:

Pysselmyran sa...

Vilket härligt kort du gjort! Kul att du är med på utmnaningen!

snojbi sa...

Grattis till din vinst

Maria /Maskan sa...

Ett sånt mysigt kort! Och grattis till vinsten :-)

Ingela G sa...

Det är ett fint kort. Jag blev lite nygiken på silkespapper och kantstansen. Det måste jag prova.
Grattis till vinsten!

onkis sa...

Grattis till din vinst,kortet va jättegulligt!