lördag 17 oktober 2009

Tävling hos Prickiform

Här är mitt bidrag till tävlingen hos Prickiform, där man kan vinna denna fina bok! Jag har använt tre av de nya underbara julstämplarna. Kortet öppnas som en port. Dörrarna stängs med rosetten. Etiketten har jag gjort av spegelkartong och transparent kartong som jag stämplat jultexten på och embossat med vitt/silver. De utstansade snöflingorna är Spellbinders.
Här är adressen till Prickiforms blogg: http://tesaprickiformar.blogspot.com/
Trevlig helg! //Kram Britt-Marie



3 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Hej! Tack för ditt underbara bidrag. Du får gärna hänvisa/länka till tesaprickiformarbloggen istället där tävlingen är, så att fler hittar dit. Lycka till. Kram Tesa

marja sa...

Ohh så fint kort!! Jag bara säga att boken är också som en påse karameller!!

Kram MArja

Lena sa...

Vilka fantastiska kort du gör! Jättefina verkligen. Ha en underbar kväll.