söndag 8 mars 2009

Ett grattiskort!

Ett grattiskort skapat till en tävling som jag missade pga att jag inte förstod hur man skulle ladda upp bilden i deras forum. Vad frustrerande!!! Man lär sig så länge man lever heter det ju :) Kortet kommer väl till pass till någon av alla födelsedagar vi har i släkten framöver. Det kan vara bra att ha ett kortlager liggandes. Nu har jag ett kort i mitt lager :D ! Hur gör ni andra? Har ni alltid något klart som ni kan ta fram? Stämpelmotivet kommer från Penny Black - visst är mössen söta! Motivet är målat med MCP-tekniken. Alfabetet är Curly från Cuttlebug. Jag har sytt med symaskin och stansat ut löv och blommor (retroflower). Fråga gärna om ni undrar över något! Ha en trevlig kväll! /Britta

1 kommentar:

Kamilla sa...

Men vilket underbart kort :D så fiint!
Vad är det för snöflingedies du använt i mitten av blomman? Den var supersöt!